از دیگر سرویس هایی که صبانت در اختیار کاربران خود قرار می دهد، سرویس تلفن سازمانی است که امکان برقراری تماس های متعدد و همزمان را برای سازمان ها فراهم می نماید. مشترکین این سرویس قادر خواهند بود تا با خرید یک شماره چندین کانال برای خود ایجاد نمایند و مبتنی بر نیازهای درون سازمانی، شماره داخلی مدنظر را به واحدهای زیر مجموعه خود اختصاص دهند.
سرویس SIP Trunk - تلفن سازمانی
این نوع سرویس برای آن دسته از سازمان ها و شرکت هایی مناسب بوده که متقاضی 10، 20، 30 و یا تعداد بیشتری کانال همزمان ورودی و خروجی باشند که به واسطه ایجاد یک ترانک بین شرکت و مقصد سرویس گیرنده راه اندازی و آماده بهره برداری گردد.
IP PBX As A Service - تلفن سازمانی
این نـوع سـرویس تلفن سـازمانی به منظور ایجاد صرفـه های اقتصـادی برای سـازمان ها و شرکت ها تعریف گردیده است، بدین گونه که جهت راه اندازی سرویس PBX، نرم افزار مشـترک در مرکز داده شـرکت صبانت قرار گرفته و سـازمانها تنها با اسـتفاده از پهنـای باندی که از شـرکت تهیه نموده اند قادر به اسـتفاده از این سـرویس می باشند تا بتوانند در هزینه های نگهداری، پشتیبانی و تجهیزات، صرفه اقتصادی ایجاد و هزینه های خود را مدیریت نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 6186 - 021 داخلی 3 واحد فروش سازمانی و راهکارهای ویژه تماس حاصل نمایید.