نت کار

سرویس پهنای باند اختصاصی صبانت

سرویس پهنای باند اختصاصی صبانت

پهنای باند اختصاصی (غیر حجمی) اینترنت پرسرعت صبانت

پهنای باند اختصاصی غیر حجمی یکی از خدماتی است که صبانت برای سهولت استفاده مشترکان سازمانی خود ارائـه و امـکان برقراری ارتباط اینترنت پرسرعت در این شرکت به عنوان یکی از پرظرفیت ترین و پایدارترین ارائـه دهندگان خدمات پهنای باند اختصاصی بوده و با بهره بردن از به روزترین تجهیزات و امکانات ویژه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و کارشناسان زبده باعث به وجود آمدن پایداری بی نظیری در ارائه این خدمات گردیده است.

از خصوصیات این سرویس می توان به:

1-پایداری ارتباط به همراه تضمین کیفیت

2- ارائه نرم افزار های مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی

3-تیم فنی و تخصصی و متعهد جهت ارائه پشتیبانی مطلوب به صورت 24 ساعته

4-استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات ارتباطی روز دنیا

5-ارائه سرعت متقارن

6-حفظ امنیت داده ها و اطلاعات مشتریان

7-هزینه های کاملا مقرون به صرفه

برخلاف سرویس های اینترنت ADSL در این روش پس از بررسی و امکان سنجی از سوی کارشناسان فنی، سرویس پهنای باند در سریع ترین و کوتاهترین زمان ممکن به شما کاربران محترم سازمانی، شرکتی و یا بعضا خانگی ارائه شده و دیگر نیازی به فرآیند های مراکز مخابراتی نمی باشد. از این رو امکان استفاده از سرویس های  پهنای باند اختصاصی غیر حجمی ،جهت سازمان ها، شرکت های دولتی و خصوصی، بانک ها،  مراکز درمانی، مدارس، دانشگاهها و کسب و کارهای آنلاین و..... وجود دارد.

در کنار خدمات فوق و در جهت کاهش هزینه های مشترکین، این شرکت اقدام به ارائه خدمات جدیدی با عنوان پهنای بانـد اقتصادی نموده است به این صورت که این سرویس از ساعت 7 صبح الی 19 با سرعت خریداری شده و از ساعت 19 الی 7 صبح روز بعد با نصف سرعت و با هزینه کمتر به مشترکین ارائه میگردد.